אירועים פרטיים בחורף או בקיץ – מה עדיף?

כאשר חוגגים אירוע לציון יום הולדת בתאריך המקורי שלו, אין משמעות לכך שהוא בחורף או בקיץ, מכיוון שחייבים לחגוג.

יחד עם זאת ישנם אירועים פרטיים שניתן לנתב לעונה מסוימת.

המאמר ידון בסוגיה מה עדיף – אירוע בחורף או בקיץ?

 

אירועים בקיץ

כשמדובר על אירועים בקיץ האפשרויות גדולות יותר במיוחד אם מדובר על אירוע בטבע בשל מזג האוויר הנוח. ביחד עם זאת, בימים חמים יש סיכוי שהאורחים יזיעו והחרקים יחגגו. לפיכך, חשוב לבחור באוהל אירועים עם מיזוג או מקום מוצלל וקריר על מנת לקיים אירוע אופטימלי. בקיץ גם אפשרויות הגשת הכיבוד הן יותר יעילות בין אם מדובר על ארוחה על האש ובין אם מדובר על השכרת מכונות מזון. לפיכך, אם מחליטים לקיים אירוע בקיץ חשוב לעשות אותו בשעות הערב ולא באמצע היום, לדאוג לאוורור, לאוכל טעים ולאטרקציות מגוונות. למשל באירוע לילדים ניתן להזמין בקיץ מתנפחים, לחגוג אירועים על שפת הבריכה בשילוב רחצה וליהנות מאוויר צח.

 

אירועים בחורף

גם לאירועים בחורף יש יתרונות וחסרונות. היתרון הגדול הוא שלא חם. מבחינת גשם ורוחות האירוע מחייב מכסה ולכן חשוב לבחור באולם או באוהל לאירועים אטום כדי למנוע מהאורחים להירטב ולהתקרר. כמו כן, יש לדאוג לחימום המקום ולאוורור שלו. ישנם הרבה אנשים הנהנים להגיע לאירועי חורף גם אם מזג האוויר קיצוני ועם זאת ישנם כאלו שיפחדו לנסוע במזג אוויר כזה ויימנעו מלהגיע לאירוע. מבחינת הגשת האוכל באירועי חורף עדיף להזמין קייטרינג או דוכני מזון למקום סגור. מבחינה תקציבית בחורף ניתן להשיג מחירים זולים יותר על השכרת מקום לאירוע מכיוון שהביקוש בעונה זו נמוך. בנוסף, זוגות שמתחתנים בחורף ימצאו יותר תאריכים זמינים לאירוע מאשר בקיץ. עם זאת, יש לקחת בחשבון שאירוע בחורף יתחיל יותר מוקדם בשל שעון החורף לעומת השעה בה יתחיל האירוע בקיץ.

 

מה עדיף – אירוע בחורף או בקיץ?

ההחלטה על הפקת אירוע בחורף או בקיץ צריכה להיעשות על פי הצרכים שלכם. אם אתם קצרים בתקציב עדיף לבחור בחורף. אם אתן לא רוצות שהאיפור יימרח והשיער יהיה לח, עדיף בחורף. אם אתם רוצים שכל האורחים יגיעו לאירוע, לא ייבהלו ממזג אוויר סוער ויוכלו להגיע עם הילדים הנמצאים בחופשה מבית הספר, בחרו בקיץ. אך הגורם המכריע יהיה הפקת אירוע באווירה פסטורלית בטבע או אירוע במקום סגור. ניתן להתפשר באמצע ולהזמין אירוע בסתיו או באביב אבל לקחת בחשבון שגם בעונות אלו יש ביקוש וייתכן שהתאריך אותו אתם רוצים לא יהיה זמין. רוב הישראלים מעדיפים להתחתן בקיץ, בר או בת מצווה נחגגים בקיץ וכד'. למרות זאת ישנם יוצאי דופן שמעדיפים את החורף על הקיץ מסיבות שונות והאורחים שלהם נהנים באותה מידה.

 

מסיבה

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם

יש לכם בקשה או שאלה ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם